מכבי חיפה סמל : מכבי חיפה הפסידו 1:0 למכבי תל : יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר.

לראשונה מזה 25 שנה, המועדון שינה את הסמל. מחזיקת הגביע החליטה לחזור לסמל המועדון המיתולוגי: מכבי תל אביב השיקה סמל חדש. ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. במרבית שנותיה סמלה של הקבוצה היה כאמור סמל מכבי עם הכיתוב חיפה מתחתיו בצבע ירוק על גבי לבן או לבן על גבי ירוק.

יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר. מכ×'×™ חיפ×
מכ×'×™ חיפ×" לו×'ו - Russan: סמל מכ×'×™ תל from lh6.googleusercontent.com
510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. זה לא סוד, אין עוד סמלים בכדורגל הישראלי, בטח אחרי פרישתו של קפטן הפועל באר שבע. מועדון הכדורגל חשף לוגו חדש תחת הסלוגן המורשת שלנו, העתיד שלנו. תארו לכם שאת אותה החולצה שהילד . לראשונה מזה 25 שנה, המועדון שינה את הסמל. מכבי תל אביב השיקה סמל חדש. אבי ריקן סיכם לעונה נוספת, דניאל טננבאום ואנריק סבוריט סיכמו על חוזה חדש .

יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר.

אבי ריקן סיכם לעונה נוספת, דניאל טננבאום ואנריק סבוריט סיכמו על חוזה חדש . ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. במרבית שנותיה סמלה של הקבוצה היה כאמור סמל מכבי עם הכיתוב חיפה מתחתיו בצבע ירוק על גבי לבן או לבן על גבי ירוק. יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר. לראשונה מזה 25 שנה, המועדון שינה את הסמל. 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. סמל חדש הפועל ירושלים בכדורגל. מועדון הכדורגל חשף לוגו חדש תחת הסלוגן המורשת שלנו, העתיד שלנו. תארו לכם שהיה לכם סמל ביהס שניתן היה לשים ישירות על החולצה ושבסיום יום הלימודים ניתן היה להוריד אותו. מכבי תל אביב השיקה עידן חדש: תארו לכם שאת אותה החולצה שהילד . מחזיקת הגביע החליטה לחזור לסמל המועדון המיתולוגי: זה לא סוד, אין עוד סמלים בכדורגל הישראלי, בטח אחרי פרישתו של קפטן הפועל באר שבע.

תארו לכם שהיה לכם סמל ביהס שניתן היה לשים ישירות על החולצה ושבסיום יום הלימודים ניתן היה להוריד אותו. 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. מכבי תל אביב השיקה עידן חדש: לראשונה מזה 25 שנה, המועדון שינה את הסמל. סמל חדש הפועל ירושלים בכדורגל.

יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר. מכ×'×™ חיפ×
מכ×'×™ חיפ×" ×"פסי×"ו 1:0 למכ×'×™ תל from sport1images.maariv.co.il
מועדון הכדורגל חשף לוגו חדש תחת הסלוגן המורשת שלנו, העתיד שלנו. לראשונה מזה 25 שנה, המועדון שינה את הסמל. במרבית שנותיה סמלה של הקבוצה היה כאמור סמל מכבי עם הכיתוב חיפה מתחתיו בצבע ירוק על גבי לבן או לבן על גבי ירוק. סמל חדש הפועל ירושלים בכדורגל. 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. מכבי תל אביב השיקה עידן חדש: תארו לכם שאת אותה החולצה שהילד .

510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c.

מכבי תל אביב השיקה עידן חדש: מכבי תל אביב השיקה סמל חדש. תארו לכם שאת אותה החולצה שהילד . אבי ריקן סיכם לעונה נוספת, דניאל טננבאום ואנריק סבוריט סיכמו על חוזה חדש . תארו לכם שהיה לכם סמל ביהס שניתן היה לשים ישירות על החולצה ושבסיום יום הלימודים ניתן היה להוריד אותו. ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. זה לא סוד, אין עוד סמלים בכדורגל הישראלי, בטח אחרי פרישתו של קפטן הפועל באר שבע. מחזיקת הגביע החליטה לחזור לסמל המועדון המיתולוגי: במרבית שנותיה סמלה של הקבוצה היה כאמור סמל מכבי עם הכיתוב חיפה מתחתיו בצבע ירוק על גבי לבן או לבן על גבי ירוק. יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר. מועדון הכדורגל חשף לוגו חדש תחת הסלוגן המורשת שלנו, העתיד שלנו. סמל חדש הפועל ירושלים בכדורגל.

תארו לכם שאת אותה החולצה שהילד . מחזיקת הגביע החליטה לחזור לסמל המועדון המיתולוגי: ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. במרבית שנותיה סמלה של הקבוצה היה כאמור סמל מכבי עם הכיתוב חיפה מתחתיו בצבע ירוק על גבי לבן או לבן על גבי ירוק. מכבי תל אביב השיקה עידן חדש:

זה לא סוד, אין עוד סמלים בכדורגל הישראלי, בטח אחרי פרישתו של קפטן הפועל באר שבע. מכ×'×™ תל א×'×™×': זכת×
מכ×'×™ תל א×'×™×': זכת×" ×'×'×'×™×¢ ×"טוטו from sport1images.maariv.co.il
תארו לכם שהיה לכם סמל ביהס שניתן היה לשים ישירות על החולצה ושבסיום יום הלימודים ניתן היה להוריד אותו. מכבי תל אביב השיקה סמל חדש. מחזיקת הגביע החליטה לחזור לסמל המועדון המיתולוגי: ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. במרבית שנותיה סמלה של הקבוצה היה כאמור סמל מכבי עם הכיתוב חיפה מתחתיו בצבע ירוק על גבי לבן או לבן על גבי ירוק. לראשונה מזה 25 שנה, המועדון שינה את הסמל. יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר.

אבי ריקן סיכם לעונה נוספת, דניאל טננבאום ואנריק סבוריט סיכמו על חוזה חדש .

ארמלי זה סמל של מכבי חיפה, בנאדו, דוידוביץ' שנמצא פה. תארו לכם שהיה לכם סמל ביהס שניתן היה לשים ישירות על החולצה ושבסיום יום הלימודים ניתן היה להוריד אותו. זה לא סוד, אין עוד סמלים בכדורגל הישראלי, בטח אחרי פרישתו של קפטן הפועל באר שבע. מכבי תל אביב השיקה עידן חדש: 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. במרבית שנותיה סמלה של הקבוצה היה כאמור סמל מכבי עם הכיתוב חיפה מתחתיו בצבע ירוק על גבי לבן או לבן על גבי ירוק. תארו לכם שאת אותה החולצה שהילד . מכבי תל אביב השיקה סמל חדש. לראשונה מזה 25 שנה, המועדון שינה את הסמל. מועדון הכדורגל חשף לוגו חדש תחת הסלוגן המורשת שלנו, העתיד שלנו. סמל חדש הפועל ירושלים בכדורגל. מחזיקת הגביע החליטה לחזור לסמל המועדון המיתולוגי: אבי ריקן סיכם לעונה נוספת, דניאל טננבאום ואנריק סבוריט סיכמו על חוזה חדש .

מכבי חיפה סמל : מכ×'×™ חיפ×" ×"פסי×"ו 1:0 למכ×'×™ תל : יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר.. תארו לכם שהיה לכם סמל ביהס שניתן היה לשים ישירות על החולצה ושבסיום יום הלימודים ניתן היה להוריד אותו. מועדון הכדורגל חשף לוגו חדש תחת הסלוגן המורשת שלנו, העתיד שלנו. אבי ריקן סיכם לעונה נוספת, דניאל טננבאום ואנריק סבוריט סיכמו על חוזה חדש . 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c. סמל חדש הפועל ירושלים בכדורגל.

יש גם שילוב מנצח בין אייקון מכבי הישן במרכז, שמשמר את המסורת של המועדון, לבין הרקע עם הכדור והפונט העדכניים יותר מכבי חיפה. 510 / 21.maccabi haifa f.c.maccabi haifa f.c.